I. Általános rendelkezések

1. A panasztételi eljárás szabályozza a TORRA eljárását, s. r. o., székhelye Tešedíkovo sz. 541, 925 82 Tešedíkovo, Szlovák Köztársaság, azonosítószám: 455 867 64, bejegyezve a Nagyszombati Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe, szakasz: Sro, betétsz. 25685/T, (a továbbiakban: eladó) és a vevő (továbbiakban vevő) az eladó termékhibáért való felelősségéből fakadó jogainak gyakorlása során.

2. Az elektronikus megrendelés elküldésével a vásárló megerősíti, hogy megismerte az eladó reklamációs szabályzatát, és azzal fenntartás nélkül egyetért. Az elektronikus megrendelés elküldését követően a reklamációs szabályzat a vevőre nézve kötelező érvényűvé válik.

3. A reklamációs eljárás nyilvánosan elérhető a batz.sk weboldalon és az eladó Tešedíkovo 2. szám alatti székhelyén. 541, 925 82 Tešedíkovo

4. A reklamációt a vevő írásban nyújtja be az eladó üzletének címére:

TORRA, s.r.o., Cintorínska 68, 925 06 Čierna Voda, a jelen Panaszszabályzattal összhangban, különösen annak Art. III.

 

II. Az áru átvétele utáni ellenőrzése

1. A vevő az áru átvételekor köteles ellenőrizni, hogy az áru milyen csomagolásba van becsomagolva. A csomag megsérülése esetén a vevő köteles jegyzőkönyvet felvenni a fuvarozóval a szállítás során észlelt hibákról az áru átadási helyén. Amennyiben a vásárló a sérült csomagolás ellenére átveszi az árut, az eladó reklamációt nem fogad el.

2. A vevő köteles a leszállított árut az átvételt követően indokolatlan késedelem nélkül megvizsgálni.

3. Ha a Vevő a reklamációs eljárás jelen cikkének 2. pontja szerint az áru sérülését vagy hiányosságát észleli, köteles ezt a reklamációt a küldemény kézhezvételétől számított 2 munkanapon belül az eladóhoz benyújtani, ellenkező esetben a a szállítás teljesnek és hibamentesnek minősül. Ha a vevő ezt nem teszi meg, a reklamációt az eladó emiatt nem ismeri el. Az igényérvényesítés eljárási rendjét a Kbt. III. jelen panasztételi eljárásban.

 

III. Lemondás - termékcsere és reklamációs űrlap (letöltéshez kattintson)

1. A vevő köteles kitölteni a LEMONDÁS - árucsere és áruigénylési űrlapot, ha:

- az adásvételi szerződéstől való elállás az áru átvételétől számított 30 napon belül: A vevőnek joga van az áru átvételétől számított 30 napon belül indoklás nélkül elállni az adásvételi szerződéstől. Ebben az esetben a vevő az adásvételi szerződéstől való elállás kapcsán kezelési díjat nem fizet. Az áru visszaküldésének költsége a vevőt csak abban az esetben viseli, ha az áru a minőségi követelményeknek maradéktalanul megfelelt és nem volt hibás.

- hibásan leszállított áruk visszaküldése. Ha a vásárló azt tapasztalja, hogy az általa megrendelt áru nem egyezik meg az átvett áruval, joga van az árut az átvételtől számított 30 napon belül visszaküldeni. A vevő nem fizet kezelési díjat az eladónál az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségekért.

- árucsere az áruk nem megfelelő mérete miatt. Ha a vásárló azt tapasztalja, hogy az általa megrendelt áru a mérete miatt nem felel meg neki, jogában áll az átvett árut visszaküldeni és más méretű árura cserélni, az áru átvételétől számított 30 napon belül. Az árut csak akkor lehet cserélni, ha az eladó készlete ezt lehetővé teszi. Ellenkező esetben azt kell feltételezni, hogy a vevő elállt az adásvételi szerződéstől, és a panasztételi eljárás jelen cikkének első bekezdése szerinti eljárást kell követni. A vevő az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban az eladónál felmerült költségek kezelési költségét nem fizeti meg. Az áru visszaküldésének költsége a vevőt terheli. Az eladó a kicserélt árut a kitöltött nyomtatvány és az áru átvételét igazoló dokumentum kézhezvételétől számított 30 napon belül átadja a vevőnek, vagy ezen időn belül tájékoztatja, hogy nincs raktáron a kért áru. és a panaszt a Panaszszabályzat jelen cikkének 1.1.

- termékhiba állítások: További információkért lásd a IV. jelen panasztételi eljárásban.

2. Elállási eljárás - Szerződéstől való elállás – Árucsere

- a vevő az alábbi adatokat köteles megadni az űrlapon: rendelési szám; az áru vevő általi átvételének dátuma; a vásárló vezeték- és vezetékneve, születési száma, lakóhelye, e-mail címe és telefonszáma; az áruk szállításának helye; az a cím, ahová az árut csere esetén ki kell szállítani; a vevő által cserélni kért áru leírása, valamint a kicserélt áru leírása az áru kódjának, színének, méretének, mennyiségének és árának feltüntetésével, a vevő bankszámlájának nevével és számával, valamint az áru megnevezésével és kódjával. bank, ahol a számlát vezetik; dátum, hely és a vevő aláírása.

- a vásárló köteles a formanyomtatványhoz csatolni a moyrashop.sk e-shop vásárlását igazoló eredeti bizonylatot és a megvásárolt árut eredeti csomagolásukban.

- ha az űrlap nincs teljesen kitöltve, vagy nem csatolták a vásárlást igazoló dokumentumot, vagy ha az árut nem eredeti csomagolásban küldik meg az eladónak, az eladó e-mailben felkéri a vásárlót a hiányzó kiegészítésére. részletek.

- ha a reklamált árut nem küldik el az eladónak, akkor feltételezhető, hogy a vevő nem érvényesítette a reklamációt.

- ha a vevő nem válaszol az eladó e-mailes megkeresésére az eladó e-mailjének elküldésétől számított 3 napon belül, az eladó fenntartja a jogot, hogy a kérdéses áru visszaküldését/cseréjét/panaszát ne folytassa le visszaküldik a vevőnek az űrlapon feltüntetett címre, mégpedig az ő költségén.

- a visszaküldés/csere/panasz tárgyát képező árunak hiánytalannak, nem használtnak, sértetlennek és az eredeti csomagolásban kell lennie. A visszaküldés/csere/panasz tárgyát képező árut a vásárló köteles biztosítani. Az érintett áruk sérülésének kockázata

a visszaküldés/csere/reklamáció a vevőt terheli mindaddig, amíg az árut az eladó át nem veszi.

- a vevő köteles a hiánytalanul kitöltött adatlapot a szükséges dokumentumokkal együtt a visszaküldés/csere/panasz tárgyát képező áruval együtt az eladó székhelye szerinti címre eljuttatni. Az eladó fenntartja a jogot, hogy a vevő által utánvéttel küldött árut ne fogadja el.

- az eladónak visszaküldött áruk kezelési költséggel csökkentett teljes összege a hiánytalanul kitöltött nyomtatvány és a hiánytalan dokumentumok kézhezvételétől számított 7 napon belül átutalásra kerül a vásárló űrlapon feltüntetett számlájára és a jelen cikk 1. pontjában meghatározott okból visszaküldött árukat.

 

IV. Reklamáció

1. A jótállási idő 24 hónap, és az áru vevőnek történő átadásának napján kezdődik. Az áru hibáit és az abból eredő reklamációkat a vásárlónak a jótállási idő lejárta előtt kell érvényesítenie. A jótállási idő lejártával a teljes igényérvényesítés joga megszűnik.

2. Az eladótól vásárolt áru vevő részére történő kiszállításakor számla (vásárlási bizonylat) csatolásra kerül, mely garanciális bizonylatként és egyben szállítólevélként is szolgál.

3. Csak a moyrashop.sk e-shopban az eladótól vásárolt árut érvényesítheti, amelynek vételárát teljes egészében kiegyenlítette.

4. A vásárló köteles a nyomtatványon a lehető legpontosabban leírni azt a hibát, amely miatt az árut hirdetik.

5. A jótállási idő alatt az áruk jellemzőiben bekövetkezett változás kopás, helytelen használat, nem megfelelő vagy nem megfelelő kezelés következtében, az áruk anyagában bekövetkezett természetes változások eredményeként, bármely a vevő vagy harmadik személy által okozott kár, vagy egyéb nem megfelelő beavatkozás.

6. A jogos igény ingyenes.

7. A reklamált áru eladóhoz történő szállításának költségeit a vevő viseli.

8. Az eladó vagy az általa meghatalmazott alkalmazott, vagy más javításra kijelölt személy köteles a reklamációt haladéktalanul, összetett esetekben 3 munkanapon belül elintézni. Ez a határidő nem tartalmazza a hiba szakértői értékeléséhez szükséges időt. A reklamáció kezelése azonban nem tarthat tovább 30 napnál. Ezen időszak lejárta után a vevőt ugyanazok a jogok illetik meg, mintha nem eltávolítható hibáról lenne szó.

9. Az eladó köteles az árut saját költségén szakértői értékelésre elküldeni, hacsak 3 munkanapon belül nem ismeri el igényét.

10. Reklamáció esetén az eladó visszaigazolást ad ki a vevőnek, amelyet az űrlapon megadott e-mail címre küld.

11. Az eladó a reklamáció feldolgozásáról legkésőbb a reklamáció napjától számított 30 napon belül írásos dokumentumot küld a vevőnek, amelyet az űrlapon megadott e-mail címre küld el.

V. Záró rendelkezések

1. Az eladó az elektronikus megrendelés elküldésével tudomásul veszi és elfogadja, hogy az eladó és a vevő közötti kommunikáció elsősorban e-mailes levelezésen alapul, ezért a vevő köteles jelezni aktív és működő e-mail-címét. e-mail cím minden dokumentumon a vevő számára.

2. Az eladó kötelező kapcsolattartási e-mail címe: info@staleksweb.hu. Más címről küldött levél nem minősül az eladó által küldött levelezésnek, annak tartalmáért az eladó felelősséget nem vállal.

3. Az eladó bármikor jogosult jelen reklamációs szabályzatot módosítani vagy kiegészíteni.

4. A jelen panaszkezelési szabályzat módosításai vagy kiegészítései a moyrashop.sk weboldalon való közzétételük napján kötelező érvényűek.

 

Tešedíkovo, 2021. december 1.

TORRA, s.r.o.

a moyrashop.sk e-shop üzemeltetője