Problémája van cégünkkel? Szeretne panaszt tenni? Vagy csak szeretne többet megtudni cégünkről?

Lépjen kapcsolatba velünk:

Email: info@staleksweb.hu

Telefonszám: +421 905 607 245

Peren kívül, vagy online, az ODR platformon keresztül szeretné megoldani a vitát?

Az eladó és a vevő közötti esetleges viták peren kívül is megoldhatók. Kattintson:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK

 

Általános szerződési feltételek

a www.staleksweb.hu online áruházból

(a továbbiakban: "ÁSZF")

 

I. ALAPFOGALMAK

1. Az eladó a www.moyrashop.sk online áruház üzemeltetője, a TORRA, Kft. cég.

2. Vevő természetes személy (fogyasztó) vagy jogi személy, aki az eladóval üzleti kapcsolatba lépett.

3. Az áru kifejezés magában foglalja az eladó webáruháza által kínált valamennyi terméktípust (a továbbiakban „áru”). A szolgáltatás kifejezés magában foglalja az eladó online áruháza által kínált valamennyi szolgáltatástípust (a továbbiakban: „szolgáltatás”).

4. A megrendelés olyan távollevők közötti adásvételi szerződés megkötésére irányuló javaslat, amely alapján az eladó, mint szolgáltató üzleti tevékenységének tárgyát képező áru értékesítése vagy szolgáltatás nyújtása a vevővel szemben. , megvalósul.

5. Az adásvételi szerződés (vagy csak szerződés) az eladó között létrejött szerződés ill. a szolgáltató (a továbbiakban: eladó) és a vevő, ill. a felhasználónak (a továbbiakban: vevő), amelynek tárgya az eladó árujának a vevő részére térítés ellenében történő értékesítése vagy szolgáltatás nyújtása tanfolyamok, tréningek és workshopok formájában, és amely az Általános Szerződési Feltételek, a reklamációs eljárás, az adásvételi szerződéstől való elállás lehetőségére vonatkozó utasítások szerves részét képezik.

 

II. ELADÓ ADATAI

TORRA, Kft.

Székhely: Tešedíkovo sz. 541, 925 82 Tešedíkovo, Szlovák Köztársaság

Bejegyezve a Nagyszombati Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe, Osztály: Kft., Beillesztési szám: 25685/T

Raktár (átvétel, árukiadás): Cintorínska 68, 925 06 Čierna Voda

 

ID: 455 867 64

Adószám ID: SK2023047917

Adószám: 2023047917

 

Telefonos megrendelés: +421 905 326 621

Kapcsolatfelvételi e-mail: info@staleksweb.hu

Árukkal kapcsolatos információ, képzés: +421 905 607 245

 

Bankkapcsolat: Všeočná úverová banka, a.s.

IBAN: SK74 0200 0000 0028 9969 5857

SWIFT: SUBASKBX

 

Felügyeleti hatóság:

Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (SOI)

Nyitrai régió SOI Felügyelősége

Staničná 9, 950 50 Nyitra 1

 

III. A TERMÉK JELLEMZŐI ÉS A SZOLGÁLTATÁS TARTALMA

1. Az áru konkrét tulajdonságait a felhasználás módjára vonatkozó információkkal együtt a konkrét megajánlott áruk mellett soroljuk fel.

2. Tartalom, ill. a kínált szolgáltatás leírását a konkrét szolgáltatási ajánlat tartalmazza (pl. konkrét képzés esetén a képzés tartalma megadva).

3. A termékkel, tulajdonságaival és felhasználási módjával, illetve a kínált szolgáltatásokkal kapcsolatos további információkért forduljon hozzánk a +421 905 607 245 telefonszámon vagy az info@staleksweb.hu email címen.

4. A terméket kültéri használatra szánják. Egyes áruk használata speciális ismereteket igényel. A nem megfelelő kezelés károsodást és sérülést okozhat. +5 - +20 fok közötti hőmérsékleten tárolandó. Az e-shopban és/vagy annak csomagolásán „Professzionális használatra” felirattal ellátott termék esetén az alkalmazását és felhasználását bízza szakemberre. Biztonsági okokból a termék alkalmazása vagy használata szakmai tapasztalatot, jártasságot és a termékben használt anyagok ismeretét igényli.

 

IV. ÁRUK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK MEGRENDELÉSE

1. A vevő átveszi az árut, ill a szolgáltatást a megrendelés időpontjában érvényes áron.

2. A vásárló fogyasztónak lehetősége van a megrendelés leadása előtt megismerkedni a teljes árral, amely tartalmazza az ÁFA-t és minden egyéb díjat. Az áru ára a megrendelésben és a megrendelés átvételét igazoló üzenetben kerül feltüntetésre. Az eladó a Szlovák Köztársaság jogszabályai szerint ÁFA-fizető.

3. A fogyasztó vevőnek a megrendelés feladása előtt lehetősége van megismerkedni azzal, hogy az ajánlat vagy az ár mennyi ideig marad érvényben.

4. Az alábbi módokon rendelhet:

a. a http://www.staleksweb.hu/ elektronikus áruházon keresztül

b. telefonos rendelés: +421 905 326 621,

c. e-mail rendelés: info@moyrashop.sk

A távoli kommunikációs eszközök (telefon, internet stb.) rendelés leadásának költségei normál összegűek, a vevő által igénybe vett távközlési szolgáltatások díjszabásától függően.

5. Bizonyos, az eladó által meghatározott körülmények között az eladó jogosult a megrendelés visszaigazolását (telefonon vagy írásban) kérni a vevőtől, pl. ha a vevő megrendelésének értéke meghaladja a 150 eurót, az árut a Szlovák Köztársaság területén kívülre kell szállítani. Ha a vásárló megtagadja a megrendelés visszaigazolását, a megrendelés érvénytelennek minősül. Vevő tudomásul veszi, hogy a fent említett esetben az adásvételi szerződés érvényesen nem köthető meg.

6. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy az adásvételi szerződést érvénytelenné nyilvánítsa, ha személyes adatokkal, stb. visszaélés történt, vagy közigazgatási vagy igazságügyi hatóság közbelépése miatt a vevőt az eljárásról tájékoztatja. Vevő tudomásul veszi, hogy az adásvételi szerződés a fenti esetekben nem köthető érvényesen.

6. A vevőnek lehetősége van a megrendelés ellenőrzésére és esetleges javítására a feladás előtt.

7. A vevő számlázási adatai a megrendelés elküldését követően visszamenőleg nem módosíthatók, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg.

 

V. ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS

1. Ha a vevő fogyasztó, az adásvételi szerződés megkötésére irányuló javaslat a megajánlott áru helye, ill. az eladó által a weboldalán nyújtott szolgáltatások, az adásvételi szerződés a fogyasztó vevő általi megrendelés elküldésével és a megrendelés beérkezéséről szóló visszaigazolással jön létre, amelyet az eladó küld el, és amely tartalmazza a megrendelés összefoglalóját az aktuális szöveggel. az Általános Szerződési Feltételeket, a panasztételi eljárást és a jogszabályban előírt egyéb dokumentumokat.

2. A létrejövő szerződés (beleértve a megállapodott árat és az áru szállítására vagy elérhetőségére vonatkozó információkat) csak a felek megállapodása alapján módosítható vagy mondható el, a IV. ÁSZF vagy jogi okok alapján.

3. Ha a vevő vállalkozó, az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslat a vevő vállalkozónak küldött árurendelés, és maga az adásvételi szerződés a megrendelés-visszaigazolás eladó általi kézbesítésének pillanatában jön létre. . Az adatátvitel során előforduló hibákért az eladó felelősséget nem vállal.

 

VI. ÁRUKISZÁLLÍTÁS

1. Az adásvételi szerződéssel az eladó vállalja, hogy az árut a vevőnek átadja, és lehetővé teszi számára az áru tulajdonjogának megszerzését. Az adásvételi szerződéssel a vevő vállalja, hogy az árut átveszi és a vételárat az eladónak megfizeti, kivéve, ha 14 napon belül él a szerződéstől való indoklás nélküli elállás jogával.

2. Az eladó fenntartja az áru tulajdonjogát, ezért a vevő csak a vételár teljes kifizetése után válik tulajdonosává.

3. Eladó az áru Vevő részére történő átadási kötelezettségének akkor tesz eleget, ha a teljesítés helyén lehetővé teszi számára az áru kezelését és erről időben értesíti.

4. Ha az eladó küldi el az árut, átadja az árut a vevőnek - vállalkozónak úgy, hogy átadja az első fuvarozónak a vevő részére történő szállításra, és lehetővé teszi a vevő számára, hogy a fuvarozóval szemben gyakorolja a szállítási szerződésből eredő jogait. . Ha az eladó küldi el az árut, az árut abban az időpontban kell a fogyasztó által átvettnek tekinteni, amikor a fogyasztó vagy az általa megjelölt harmadik személy – a fuvarozó kivételével – a megrendelt áru minden részét átveszi, vagy ha

a. a fogyasztó által egy megrendelésben megrendelt árut külön szállítják, az utoljára leszállított áru átvételének pillanatában,

b. több részből vagy darabból álló árut szállít az utolsó rész vagy utolsó darab átvételének pillanatában,

c. az árut a meghatározott időszakban, az első leszállított áru átvételének pillanatában ismételten szállítja.

5. Az eladó a vásárlás tárgyát a megbeszélt mennyiségben, minőségben és kivitelben adja át a vevőnek.

6. Ha nincs meghatározva, hogyan kell az árut becsomagolni, az eladó az árut a szokásoknak megfelelően, az áru megőrzéséhez és védelméhez szükséges módon csomagolja. Ugyanígy az eladó beszerzi az árut a szállításhoz.

 

VII. ÁRUK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK ÁRA

1. Az egyes árukra feltüntetett összes ár szerződéses, érvényes és végleges.

2. Az áru ára nem tartalmazza a szállítási díjat és az egyéb konkrét költségeket, azok összege a Vásárló konkrét választásától függ.

3. A termékek akciós árai a készlet erejéig érvényesek az akciós áruk darabszámának megadásakor vagy meghatározott ideig.

4. A szolgáltatás ára előre meghatározott, érvényes és végleges. A szolgáltatás áráról minden résztvevő tájékoztatást kap a szerződéses jogviszony megkötése előtt.

 

VIII. SZÁLLÍTÁSI DÍJ

1. Cena dopravy je obvykle uvedená v rámci procesu objednávky a pri potvrdení objednávky.

2. Obvyklá cena dopravy tovaru kuriérom:

0,1 – 5 kg - 3,90 €

5,1 – 10 kg - 4,30 €

10,1 - 15 kg - 4,90 €

15,1 - 20 kg - 5,50 €

20,1 - 25 kg - 6,20 €

25,1 - 30 kg - 7,80 €

3. Obvyklá cena dopravy tovaru na dobierku v rámci Slovenskej republiky:

do 500g - 2,90 €

do 1 kg - 3,90 €

do 2 kg - 4,90 €

4. Obvyklá cena dopravy tovaru mimo územia Slovenskej republiky v rámci Európskej únie:

do 0,5 kg - 4,50 €

do 1 kg - 7,50 €

do 2 kg - 13 €

5. Pri objednávke nad 90,- € s miestom doručenia na území Slovenskej republiky je cena dopravy zahrnutá v cene objednaného tovaru.

 

X. ÁRUK SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEI

1. Az eladó az alábbi szállítási módokat biztosítja vagy közvetíti:

a. személyes átvétel az eladó raktárában,

b. küldés futárral,

c. utánvéttel postai úton a vevő címére.

2. A megrendelt áruk szállítási idejéről a vásárló e-mailben kap tájékoztatást. A megrendelt áru szállítási ideje és a szállítás költsége a Vevő által választott szállítási módtól függ. A raktáron lévő áruk szokásos szállítási ideje a választott fizetési módtól függően 5 munkanap. Az áruk szállításának maximális határideje a megrendelés Eladó általi visszaigazolásától számított 30 nap.

3. Az eladó vagy az eladó szerződéses partnere az áru átvételekor személyazonosító igazolvány (OP vagy egyéb okmány) bemutatását követelheti a károk megelőzése és a bűncselekményből származó bevétel legalizálásának megakadályozása érdekében. Amennyiben a vevő jogi személy, az áru kiszállítása, illetve a jóváírás visszafizetése csak az adott jogi személy törvényes szervének, vagy igazolt meghatalmazással bemutatkozó személynek lehetséges. Ezen dokumentumok bármelyikének benyújtása nélkül az eladó vagy az eladó szerződéses partnere megtagadhatja az áru kiadását.

4. A vállalkozó vevő köteles (fogyasztó vevő esetén ez az eljárás javasolt) a küldemény állapotát (csomagok száma, doboz sérülése) haladéktalanul a fuvarozónál ellenőrizni a kézbesítéskor, a sz. a mellékelt fuvarlevél. A vevő jogosult megtagadni az adásvételi szerződésnek nem megfelelő küldemény átvételét azzal, hogy a küldemény pl. hiányos vagy sérült. Ha a vevő a sérült küldeményt a fuvarozótól átveszi, a kárt a fuvarozó átadás-átvételi jegyzőkönyvében szükséges ismertetni.

5. Hiányos vagy sérült küldemény esetén a vevő - vállalkozó köteles ezt haladéktalanul jelezni e-mailben az info@moyrashop.sk címre, kárbejelentést tenni a fuvarozóval és elküldeni az eladónak a címre. e-mailben vagy postai úton haladéktalanul elküldeni. A küldemény hiányosságára vagy külső sérülésére vonatkozó további panaszok nem fosztják meg a vevőt - vállalkozót az áru reklamációjának jogától, de lehetőséget adnak az eladónak annak bizonyítására, hogy ez nem sérti az adásvételi szerződést.

 

XI. ALTERNATÍV VITÁS RENDEZÉS

1. A vásárló - fogyasztó - jogosult az eladóhoz helyesbítési kéréssel fordulni (e-mailben az info@moyrashop.sk címre), ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó panaszát kezelte, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogait . Ha az eladó erre a megkeresésre nemleges választ ad, vagy annak elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszol, a fogyasztónak jogában áll alternatív vitarendezés kezdeményezésére javaslatot benyújtani az alternatív vitarendezést végző szervezetnek.

törvény (a továbbiakban: ARS entitás) a 391/2015. Az ARS alanyai a 391/2015 Coll. törvény 3. §-a értelmében hatóságok és felhatalmazott jogi személyek. Az ajánlatot a fogyasztó a 391/2015.

2. A fogyasztó panaszt nyújthat be az RSO alternatív vitarendezési platformján keresztül is, amely online elérhető a http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm címen.

3. Alternatív vitarendezést csak fogyasztó vehet igénybe - az a természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során nem üzleti tevékenysége, munkavégzése vagy foglalkozása körében jár el. Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és az eladó közötti, fogyasztói szerződésből eredő vagy fogyasztói szerződéshez kapcsolódó vitára vonatkozik. Az alternatív vitarendezés csak a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem vonatkozik azokra a vitákra, ahol a vita értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az ARS szervezet az alternatív vitarendezés megkezdéséért díj megfizetését követelheti a fogyasztótól, legfeljebb 5 euró áfával együtt. Az ARS entitások listája megtalálható a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján www.mhrsr.sk.

 

XII. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

1. Jelen Általános Szerződési Feltételek 2021.12.01-től érvényesek és hatályosak, és hatályon kívül helyezik az Általános Szerződési Feltételek korábbi feltételeit. Az eladó fenntartja a jogot az ÁSZF előzetes értesítés nélküli megváltoztatására. Ez a rendelkezés nem vonatkozik a már megkötött szerződéses kapcsolatokra.

2. A szerződéses kapcsolatok tekintetében a döntő jog a Szlovák Köztársaság joga. A Szlovák Köztársaság bíróságai dönthetnek a szerződéses viszonyokkal kapcsolatos kérdésekben.